24 grudnia 2016

*DING DONG*



Kochani, to trochę fałszywy alarm, bo żaden rozdział. Napisałam jednak pracę na konkurs, wbijając się w klimat Świąt, więc to chyba odpowiednia pora, by go wrzucić od razu w dzień Wigilii. 
Informuję was o nim tutaj, bo jako że nie dodawałam tu niczego dość dawno, może wynagrodzę wam to jednopartówką w linku.
A dlaczego? Znajdziecie tam trochę, może nawet całkiem sporo miłości dwójki bohaterów tego właśnie bloga. Opisałam sobie świat oczyma Sasuke, dorzucając najbliższych mu ludzi - Sakurę, Naruto i Itachiego. Mam jednak nadzieję, że wam się spodoba.

No i życzę Wesolutkich, masy jedzonka, radości, spokoju i jeszcze raz jedzonka! 


7 komentarzy:

  1. Oj spodoba spodoba na pewno!
    Cholerka, zobaczyłam ten wpis dopiero teraz.. tak troche mocno po świetach. No ale trudno!
    Lece czytaaaaaać...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIEWAŻNE ILE CZASU PO, BO I TAK TRYSKAM SZCZĘŚCIEM, SERIOSERIO ♥

      Usuń
  2. Ja chce następny rozdział *płacze i tupie nóżka jak male dziecko* 😢

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omg <3 bo ja ciągle myślam, co by najlepszego zrobić i dlatego to tak... :-(

      Usuń
  3. PRZECZYTAŁAM JUŻ WSZYSTKIE OPOWIADANIA SASUSAKU W INTERNECIE. BRAKUJE MI NASTĘPNYCH ROZDZIAŁÓW. CHCE WIĘCEJ SASUSAKU. DOMAGAM SIĘ. NALEGAM.
    XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDDDDDDDDDD
      AKURAT MAM PLIK OTWARTY, RUSZYŁY PROCENTY W ZAKŁADCE NAWET, WIĘC NIEŹLE TRAFIŁAŚ XD

      Usuń